Gigush - A menőmanóknak
info@gigush.hu
1161, Budapest, Hunyadi u. 4/3
Tel: +36 20 216 4057

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

A dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.gigush.hu) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://www.gigush.hu/aszf

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: E-central Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
A szolgáltató székhelye: 1161 Budapest, Hunyadi utca 4/3.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@gigush.hu
Cégjegyzékszám: 01-06-772626
Cégforma: Betéti társaság
Bejegyezve: 2006/02/20
Adószáma: 22251400-1-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék  Cégbírósága
Telefonszáma:+ 36 30 932 3770
Adatvédelmi nyilvántartási száma:
A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

Viacom Informatikai Kft.
2225, Üllő, Gyár u. 8.
Tel.: +36 (1) 348-5000
Fax.: +36 (1) 348-5009
Adósz.: 13810359-2-13

A panaszügyintézés telephelyünkön történik az alábbi nyitva tartási időben:
E-central Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
1161 Budapest, Hunyadi utca 4/3.
Tel.: +36 20 216 4057
H-P: 17-19., Szo: 09-12. V: ZÁRVA

  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • A jelen Szabályzat 2017. augusztus 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
  •  Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.
  • Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
  • Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
  • Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
  • A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  • A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre 

  • A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
  • A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Rendelés menete

  1. A regisztrációt követően bejelentkezhetsz a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást, de a rendelés véglegesítéséhez regisztrálnod kell.
  2. A “Kosárba rakom” gomb megnyomásával helyezheted a kiválasztott termékeket a Kosárba.
  3. Bármikor megtekintheted a kosár tartalmát a „Kosár” gyorsnézet ikonra kattintva vagy a főmenübe kiválasztva a Kosár funkciót.
  4. A megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállíthatod vagy módosíthatod a kosárban a rendelés lezárásáig.
  5. Amennyiben további terméket szeretnél a kosárba helyezni, válassz kategóriát vagy szűrj rá a kívánt paraméterekre a teljes cikktörzsből.
  6. Ha már nem szeretnél további terméket vásárolni, akkor a kosárban a „Folytatás a pénztárban” gomb megnyomása és a számlázási-, szállítási adatok megadása után lezárhatod a rendelést.
  7. Következő lépésként válassz szállítási módot.

 A szállítási módok és díjai:

  • INGYENES Személyes átvétel (Bp. 5. vagy 16. kerületben lehetséges)
  • Postán maradó ajánlott levél (megjegyzésbe kérem a posta címét): 1000 Ft
  • Foxpost csomagautomata (megjegyzésbe kérem az automata címét): 799 Ft
  • Foxpost házhoz szállítás: 1249 Ft
  • MPL postacsomag automata (megjegyzésbe kérem az automata címét): 890 Ft
  • MPL Posta Pont (megjegyzésbe kérem a Posta Pont címét): 1090 Ft
  • MPL házhoz szállítás: 1310 Ft
  • DPD: 1380 Ft
  • 15.000 Ft. rendelés felett bármely kiszállítási mód ingyenes

Postán maradó ajánlott levél esetében kérjük a Felhasználót, hogy a posta címét a megjegyzés rovatban tüntesse fel. Figyelemmel arra, hogy a postán maradó ajánlott levélküldemény díja súlyfüggő, arra átalánydíjat számolunk. Fenntartjuk a jogot, hogy amennyiben ennek költsége magasabb, mint MPL csomagként feladni a terméket, akkor csomagként küldjük azt.

A nem saját címre (Foxpost vagy MPL automatába, Posta Pontra) történő küldés kérése esetén a Felhasználó a postázási címet a megjegyzés rovatban pontosan tüntesse fel.

Személyes átvétel az alábbi címeken lehetséges előre egyeztetett időpontban:

  • Bp. 5. kerület Széchenyi tér 7-8 (Roosevelt Irodaház)
  • Bp. 16. kerület Hunyadi utca 4/3.

Fizetési módok:

  1. A fizetés előre utalással történik a megrendelést visszaigazoló e-mailben megadott számlaszámra.
  2. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy Felhasználó elálljon a szerződéstől.
  3. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a megrendelés során megadott e-mail címre küldjük el a beérkezett utalás napján. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése a választott szállítási mód függvényében és munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
  4. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
  5. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  6. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  7. A megrendelések feldolgozása központi információs szolgálat nyitvatartási idejében történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
  8.  Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 4 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
  9. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
  10. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

A megrendeléstől való elállás

Rendelésedet lemondhatod vagy visszaküldheted az elküldésének dátumától a megrendelés átvételétől számított 30 napig. Ha a tételeket már kifizetted, visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a Gigush.hu szállítási költségét, leszámítva az 1300 Ft-os visszaküldési költséget a Gigush.hu számára, amennyiben ilyen költség merül fel. Ha egyes tételeket meg szeretnél tartani, és csak rendelésed egy részét mondanád le, a szállítási költséget nem térítjük vissza.

Ha szeretnél elállni vagy visszaküldeni rendelésedet, kérjük, erről küldj nekünk írásos értesítést e-mail-en és küldd vissza nekünk a tétel(eke)t a következő szakaszban meghatározottak szerint (Visszaküldés) a meghatározott 30 napon belül. Mi visszatérítjük a vételárat bank átutalással a lehető leghamarabb, de legkésőbb a rendelés lemondásának beérkezését követő 14 nap elteltével, feltéve, ha a kérdéses tételeket vagy azok elküldésének bizonyítékát megkaptuk.

Amennyiben a kiszállított tétel hibás, és ezt a termékleírásnál nem jeleztük, kérjük, haladéktalanul értesítsd a Gigush.hu-t, és küldd vissza a tételt a Visszaküldés szakasznak megfelelően. A Gigush.hu minden hibásnak ítélt termék árát teljes mértékben visszafizeti. Az itt meghatározott feltételek nem korlátozzák a törvény által meghatározott jogokat.

Visszaküldés

A Gigush.hu a Megrendelésről való elállás fejezetben rögzítetteknek megfelelően garantálja a teljes pénzvisszatérítést, feltéve, ha minden tételt az átvételi állapotában küldesz vissza. Ez azt jelenti, hogy a tételek nem károsodtak, nem szennyeződtek, nem lettek mosva vagy viselve (a felpróbálást leszámítva), illetve új termék esetében minden címkéjük és cédulájuk sértetlen.

Méretek és színek

Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy termékeink jellemzőit pontosan jelenítsük meg, beleértve a pontos méreteket és a fényképeken a színeket. Az általad látott színeket ugyanakkor számítástechnikai rendszered határozza meg, és nem tudjuk garantálni, hogy a számítógép pontosan jeleníti meg a színeket.

Szavatosság, jótállás

Amennyiben a megvásárolt termék hibás, és ezt a termékleírásnál nem jeleztük, a Gigush.hu az összes vonatkozó törvényi kötelezettségét betartva jár el. Ez esetben kérjük, tudasd ezt velünk azzal, hogy haladéktalanul visszaküldöd a terméket és egy e-mail kíséretében az info@gigush.hu-ra.

Átruházás

A Gigush.hu fenntartja a jogot, hogy a termékek leszállításával kapcsolatban keletkezett követeléseit harmadik személyekre engedményezze, vagy azt harmadik személyek javára megterhelje.

Részleges érvénytelenség

Amennyiben jelen Feltételek bármely részét bármely bíróság vagy szabályozó testület érvénytelennek találja, a további Feltételek továbbra is érvényesek.

Vegyes Rendelkezések

  • Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  • Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  • Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Panaszkezelés rendje  

  • Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • Szolgáltató az elektronikus úton érkezett panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  • Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  • Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
  • A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
    • A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
    • A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html  
    • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr  
  • Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.